C-Efe Öncelikle Hayırli Aksamlar Hayırli Ramazanlar herkese Kızlar 5 gündür adetim gecikti bugunde birsey yok gebe olabilirmiyim test yapmaya korkuyorum beni bi aydınlatın
Damlanurrr C-Efe bir hafta da benimki gecikti bu ay hamilelik testi yaptım silik çizgi çıktı yaniltabiliyor adet oldum 1 hafta sonra ama 🤷
Buse18062 Hayırlı ramazanlar olabilirsiniz en iyisi test yapıp öğrenmek, normalde duzenli ise şimdi geciktiyse gebe olma ihtimaliniz yüksek
C-Efe Buse18062 yani 1 veya 3 gün aralıyordu tam.böyle süphelendigim an adet oluyordum bilmiyorum test deniycem artik
C-Efe oglumuz01 aydinlat derken gebemiyim sonucumy soyleyin demiyorum burada endiselenmis panik yapmiş heyecanlamis soru soruyorum biriside ufak seylere takilip hayir.mübarek gün sacma sapan yorum yapacagina hic yapmasin daha iyi
Anneko C-Efe Şubat 28 çektiği için Mart’ta birkaç günlük gecikme normal tabi kendinizden eminseniz iyi korunduğunuzu düşünüyorsan yok kaçak vardı derseniz test yapmadan da kimse hamilesin yada değilsin diyemez 🙄
C-Efe Anneko ayyy evett bu beni cok az da olsa rahatlatti hemen bi hesap kitap yapip günleri sayayim 😊hemen test yapcam bugun yoksa uyku felan girmez gözüme
Beyzakeser C-Efe bir arkadas sey yazmis duzenliyse simdi geciktiyse olabilir diye bence o arkadasi.dinle vehemen test yap cunku ben ha oldum ha olucam diye diye hamile oldugumu 8. Haftamda ogrenmistim😂😂
C-Efe Beyzakeser aynen canım panigim biraz geciktirmem hemen bugün yapcam insallah esim bi alsin gelsinde 😊