kolonyalimendil bebegım suan 7 aylık 11 kilo. 3.500 dogdu ve erken dogdu 10 gun. Hep ıstahlı bir bebektı, 4-5 aylıkken 150-180 yıyordu 2.5-3 saatte bir. Hiç obez olur mu dıye dusunmedım açıkcası, aç ki yıyor. Cunku ac olmadıgı zaman da gayet ıttırır bıberonu. Doktorumuz o ne kadar ısterse o kadar yıyecek dedı, hıc azalt az ver saatı uzat demedı. Suan 7 aylık 180-210-240 içer. Kılo 8.-9.aydan sonra sıkıntı oluyor, hareketlenmesıne ragmen kılo alımı azalmazsa. Bendd tombik bebektım eşim de oyleymıs. Saglık ocagındakı ebe obez dedı kof kilo bu sen kuru ekmek ver onu kemirsin gerekırse aç bırakacaksın dedi 6 aylıkken. Kımse kusura bakmasın da 5-6 aylık bebeklerın mamasını nıye azaltıyoruz? Daha bebek hareketlenmemıs ek gıdaya baslamamısken nıye kısıyoruz mamadan ben onu anlamıyorum. Mama azaltma ek gıda zamanında yeterli ek gıdayı alırsa azaltılır.4-5-6 aylıkken mama azaltılmaz