Aslında çok takılmıyordum ama burda okudum biraz önce ve dün de teyzem aynı şekilde konuşunca acabalar oldu.. oğlum 4 ay 10 günlük 3,500gr doğdu ilk ay sadece anne sütü aldı tam 1 aylıkken yoğun bakıma girdi o zaman kilosu 4800 di sanırım.. yoğun bakımda mama başlandı sonra sütüm azaldı mama ile devam ettik 4. Ay atağı ile zaten az emiyordu hepten meme reddi oldu 10 gün önce 8,500 gr 70 cm di şuan ağırlıklı mama olarak besleniyor 120cc 2,5 yada 3 saatte bir veriyorum çokmu acaba 🥲 doktora 1 aydır gidemedik haftaya gidicem