Deletedmom_75 27Asaf_27 Ben emzirmeye calistim hep inmişti surekli doktor kontrolü halindeydik o zaman bide kar cok vardi ilceden ile gitmek cok zor olmuştu pisman olmustuk hayir baya ainiyor canım
Bebegimm1 27Asaf_27 16 çıkmıştı 17 olsaydı yatış vericekti doktor öyle demişti siz 2 saat içinde sık emzirin eğer sütünüz az ise mamayı 1.5 Saatte bir verin ben öyle yaptım sarılık düşmüştü kılo alımı iyiydi
Mrscapa 27Asaf_27 bizimde 19 olmustu bir gece yattık 12 ye düstü. Yatması cocuk için daha iyi daha cabuk düsüyor sarılıgı. Üzmeyün kendinizi.
27Asaf_27 findikbrnlu0_ topuk kaninda çıktı ama normal kan istedi normal kan iyi çıktı geri eve geldik kuzu
CmreKSidar 27Asaf_27 bugün benim kızın 13 çıktı ama bende hastanede tedavi gördüğüm için bebeği de yatırdı suan Mavi ışıkta doktordan doktora değişiyor