Eminecak 27Asaf_27 16 çıkmıştı sürekli emzirdim başta sabit tutmayi başardım bir haftaya da düşmeye başladı. Emziriyorsan en iyi tedavi o
hankardeslerr 27Asaf_27 Tedavi sırasında mı canım? Emzirdiğin vakit kucağıma alıyodum. Ara arada sağıp kuvezdeyken biberonla veriyodum doktorlar öyle diyodu
Deletedmom_75 27Asaf_27 Bizimde sinirda idi ozaman bir cahillik yatirmadik simdiki aklim olsa yatirirdim bie gün zaten düşüyor sonra hemen
27Asaf_27 Deletedmom_75 peki birşey oldumu yatirmadiniz kuzum yani hemen düşünce birdaha yükselmjyir demj
findikbrnlu0_ 27Asaf_27 tamamen geçmiyor ama azalıyor 13e düşmüştü bi gecede sonra doktorum 1 saatte bir emzir dedi 1 hafta sonrası kontrole gittik kan verdik geçmişti çok şükür :)
27Asaf_27 findikbrnlu0_ topuk kaninda çıktı ama normal kan istedi normal kan iyi çıktı geri eve geldik kuzu
Deletedmom_75 27Asaf_27 Ben emzirmeye calistim hep inmişti surekli doktor kontrolü halindeydik o zaman bide kar cok vardi ilceden ile gitmek cok zor olmuştu pisman olmustuk hayir baya ainiyor canım