Ankareniminannesi Eşim dalga geçiyor benimle. 😂 “Hayırlısıyla şu mutfaktan çıkaydın, Kurban Bayramına yetişir inşallah.” diyor. 😀 Birde dolap içlerindeki tabak, çanakları yıkıyorum ben. Biraz psikopatım bu konuda. Ya çok temizim ya da çok pis. 😀 Ama ne yapalım evde bebek, yemekti, ek gıdasıydı. Her güne bir dolap yetiyor. 😂