PiNaRr_Dmr_Zynp bende başta çok korkuyordum. Eşim o dönem özel sektörde çalışıyordu sabah gidiyor gece 10 da geliyor birde yaz günü baktım olacak gibi değil. Bir cesaretle banyoya girdim şampuanını süngerini hazırladım, kızımın kıyafetlerini hazırladım, üstünü çıkardım kendimde kıyafetlerimi çıkardım duşa girdik kızım kucağımda yıkadım. Banyodan çıkınca keşke öncesinde de eşimi beklemeseydim dedim bana çok kolay gelmişti. Tabi ben yere oturdum kızımı öyle kucağıma aldım birde kızım banyo yapmayı çok seviyor hiç ağlamıyordu rahat oluyordu. Eşim atanana kadar kendim, banyo da yıkadım (7ay)