AegeansMom Kızlar soru başlıkta🙈 kovaya doldurduğum suyla yıkayamıyorum tek yani yıkıyorum da hem bebek üşüyor sanki hem de boğumlarındaki pamukcukları temizleyemiyorum bir elimle de tuttuğum için. Duş başlığı kullansam nolur 3 aylık bu arada
LaMamaDellaCicala AegeansMom beende oturmaya basladigindan beri dus başlığı ile yikiyorum tek yikiyorum artik..bence rahatlik
Olimbonii AegeansMom Yüzüne tutmadiginiz sürece sıkıntı yok yıkanabilir ben vücudunu dus basligi ile yikiyorum sacinida geri dogru tutuyorum yuzune gelmesin diye yikanip cikiyoruz 😂
Babyiron1203 İlk banyosundan itibaren duş başlığı ile yıkadım ya benimle giriyor yada babasıyla giriyor. Suyu bu şekilde çok seviyor. Bence duş başlığı ile yıkamak daha iyi . Hem bizimle girince çok keyif alıyor hemde suyu yüzünde hissetmesi çok hoşuna gidiyor
melodika Babyiron1203 ay biz de böyle yaptık heeeeppp bol ten temaslı duş aldı kızım aylarca ama artık inanılmaz hareketli olduğu için bizimle girmiyor 😂
Gzdturk Yani ben iki cocugumu da hep öle yıkadım yıkıyorum.. küvet değil bizim dusakabin cok ufaklarken yatırma aparatı vardı ona yatırıp öle yıkıyordum duş başlığıyla şimdi 17 aylık yine oturuyor öle yıkıyorum dökme suyla zor oluyor hem de su soğuyor
AegeansMom Gzdturk 3 aylıkken de küvetinde duş baslığı ile yıkadınız demi doğru anladım. Bende öyle yapmak istiyorum cidden cok zor kovayla. Yine basını yıkarken ters cevirip mi yıkıyordunuz peki
AegeansMom Olimbonii yüzünü elimle kapatırım 🤪 bir süre bende alışana kadar kulağına kaçmıyor demi tazyikli ya
Beraninannesii AegeansMom Ben 5.ci aydan sonra bu şekilde yıkamaya başladım kendinde bu şekilde daha çok eğleniyor 😇
emremine99 Beraninannesii canım bizde beş aylık olduk nasik yikiyorsunuz canım anlamadım anne demi bebekle banyo yapıyor bn anlamadım kusura bakma hiç aklıma da gelmiyor bana anlatır mısın evet duşa kabin var sıcak suyumizda var tamam bn girdim tamam şuan oturmuyor ki bn anlamadım
Olimbonii AegeansMom ben bunu kullanıyorum o kadar rahat ki uzerine penye battaniyesini seriyorum oglumuda yatiriyorum uzerine cok rahat sekilde yikaniyor 😂
Kubraozdemir AegeansMom Canım bende köpüklü küvet filesi var o fileyi duşa kabinin içine seriyorum oturtuyorum oğlumu üstüne önce kafasını yıkıyorum duş başlığıyla 2 kez sonra yatırıyorum vücudunu yıkıyorum sonra yüz üstü yatırıp sırtını yıkıyorum. Çok aşırı rahat oluyor. Direk küvete yatırırsam üşücekmiş gibi geliyor. Köpüklü file hayatım oldu valla müthiş birşey.
AegeansMom Olimbonii evet bunu da biliyorum ben malesef katlanabilir küvetlerden almıştım takımıyla bi sürü de para verdim kıyamıyorum bi köşeye atmaya. Oturana kadar filesiyle idare etcem artık mecbur oturumca içine oturturum bi sekilde😁
Oglum6ask AegeansMom hamileyken gittm katlanır takım aldım üstüne eşimin kafasını ütüleye ütüleye 500 tl para verdim ne yapıyor şuan öyle boş boş duruyor biz leğene koyuyoruz duş başlığı ile yıkıyoruz kovasını hiç kullanmadık ilk banyosunu yaptırırken annemler kullandı bi tek o sonra ben leğenin içine kirli çamaşırını koyup yıkıyorum şuan oynuyor içinde 9 aylık olacak sıpammmmm 😘😘😘
AegeansMom Oglum6ask aynen bende dünya para verdim içeri kur geri götür dök tek basıma asla yapamam ve artık tek yıkamam lazım. İşte duşakabinin içine koycam artık duş baslığı ile devaö etcem
PiNaRr_Dmr_Zynp starwomen nasil tek yikiyorsunuz? Hic cesaret edemedim 🫤 esimi bekliyorum hep aksam banyo yapincada uykusu iyice aciliyor sanki hic uyumuyor. Banyoya cozum ariyordum bu post iyi olmus.
Kerem_k1 AegeansMom ben kucağıma alıp duşa kabine giriyordum yukardan suyu açıyorum altıbda beraber yıkanıyoruz 4 aylık olduğundan beri. Ben önce duşa girip yıkanıyorum eşim getiriyor çocugu sonra kucağımda yıkayıp eşime veriyorum havluya sarıp içeri gidiyorlar. Bende duşumu bitirip çıkıyorum. Küvet çile oldu bize. Suyu çok sevdiği için hem heryer ıslanıyordu hemde ev sobalı olduğundan sürekli üşüyecek korkusu oluyordu. Banyoda en azından sıcak sudan kaynaklı buhar çok oluyor ufak banyomuz hemde eğleniyor kucağımda olduğu için. Daha rahatız bazen yere koyuyorum bacaklarıma tutunuyor öyle yıkıyorum.