Sadeturkkahvesi Yigitefeninannesi_ hahahaha şaka tabiki en iyi anne bu dönemin anneleri bunu tüm doktorlar söylüyor ve içiniz rahat olsun BİZ SÜPERİZ ❤️🥰🥳
S2022 Mehtapersin71 sma da denedim ,aptamilde denedim yok,şekerli geliyoar,hipp organic combiotix kullanıyorum gayette memnunm çocuğu şişirmiyo bn beğendim,ama her bebeğe her mama iyi gelmiyo o yzden bize iyi gelen size gelmeyebilir
Sevtaplolo S2022 acaba sizin kullandığınız mi daha birde hipp mamanın organik yazana var 300 Gr arasında fark var mı arastirdim ama bulamadim
Evimamin031120 Mehtapersin71 yani persentil tablosuna göre ayda 1 kilo alması lazım sizin 2 ayda 600 gram civarı almış
Ebrucetinbas Kesinlikle hipp bi gün bile kabızlık yaşamadı altı ay kullandım şimdi fiyatından dolayı evolviyaya geçtim bir haftadır hep kabız