Annesirintugceuzun Songultortcu Eşinize ulaşamıyorsanız ambulans çağırın. Kusması beni tedirgin etti. 😓
Songultortcu MuhammedAmine Demirbebek Rainnn hsyn egee Ecelila Annesirintugceuzun Merve1705 Meli endlesslove Esracim Allah hepinizden razı olsun kızımı hastaneye götürdüm tomoğrafi çekildi birşey yok çok şükür şuan iyi oynuyo radyasyona maruz kaldı onun için içim gidiyo kendime çok kızıyorum
Cansu08 Songultortcu ben de gurbetteyim ve eşim vardiyalı. Hiç korkma komşudan yardım iste. Mutlaka bebek için yardımcı olurlar. Mutlaka doktora git.
Merve1705 Songultortcu komşunuz fln yok mu yada ambulansı arasanız kustu diyorsunuz kusmak iyi değil maalesef hele ki ağız dolusu
endlesslove Songultortcu acile götürmelisiniz, kafasının önüne düşünce o kadar dğeil ama arka üstü düştü diyorsunuz beyinciği arkada olduğu için kontrol amaçlı acile götürün kusmuş olması belki korkudan ve ağlamaktan olabilir
Esracim Songultortcu Songultortcu canım reflü ile alakalı değil çocuk kötü düşmüş sanırım 112 yi ara hemen gelsinler yada taksiyle git sakin bekleme 2 saat
Annesirintugceuzun Songultortcu Bir şeyi olmamasına çok sevindim. Üzülmeyin her annenin başına mutlaka geliyor 🤷🏻♀️
endlesslove Songultortcu Canımm kızma kendine olacak olan oluyor sen annesisin senden daha iyi kimse bakamaz bu yüzden kendine hiç kızma, hamdolsun kızın iyiymiş çok sevindim Rabbim daha göstermesin inşallah❤️
Merve1705 Songultortcu oh şükürler olsun bir şeyi olmasında radyasyon problem değil hepimiz en az bir kere gitmişizdir
Rainnn Songultortcu Çok geçmiş olsun çok sevindim. Üzülmeyin kızmayın kendinize düşe kalka büyüyecekler bizim gibi. Sadece dikkatli olmamız gerekiyor.