Yazaksami muhakkak faydası olur yalnız tüm gün için daha küçük geliyorlar bana. Benim kızım da yazın 3 yaşını dolduracak, 4 yaşında kreşe vermeyi düşünüyorum ama çevremizde kreşte çalışan ve çok övenler var, ikna olursam ben de seneye eğer yarım gün seçeneğim olursa o şekilde gönderebilirim, bir yaştan sonra biz yetersiz kalıyoruz, bir de ben çalışıyorum kayınvalidem bakıyor kızıma tüm gün oyun oynuyorlar, kreşte öğrenme ve arkadaşlarıyla iletişim kurması daha güzel olur tabiki ama işte tüm gün gönderme düşüncesine hala hazır değilim😊