Yazaksami sanki ben yazmışım birebir aynı şeyleri yaşıyorum, düşünüyorum.
ben yarım gün vericem sanırım 4 saat olucak, kayıtlar açılınca görüşmede öğrenicem saat aralığını.
evde asla yetemiyorum, çocuk istiyor. çok asi, ağlak. en azından orada enerjisini atar, sosyalleşir diye düşünüyorum