Sinem57 Prensesannesi1104 bnmki de Bi öğün 120 cc içiyorsa Bi öğün 150 cc içiyor anlamadim gitti Bi de kusmasi hala devam ediyor acaba reflu olabilir mi dedim bnd
Aycamelegimm nazliicank anneler nerden çıkarıyor bunu demişsin biz bi yerimizden çıkarmıyoruz canım 😁 bilim söylüyor , sen içinde ne olduğundan tam emin misin mama üreticisi misin sanki . Saçma sapan bilmiş bilmiş yazmışsın .
nazliicank Aycamelegimm pardon da anne sütü alamayan bebekler neyle beslenmeli hanımefendi? Hangi bilim bebekler mama yemesin çok zararlı yada hiperaktivite yapıyor dıyor? Ya da o bilim bebekleri anne sütü dısında neyle beslememizi söylüyor? Siz bizi aydınlatın biz de öğrenelim
Aycamelegimm nazliicank anne sütü alamayan bebekler hariç tabiki!! Anne sütü alamıyorsa mamadan başka alternatif yok . Bebekler kebapla beslenecek değil ya . 🙄 Anne sütü alamayan bebekleri kastettiğimi anlayamadıysan o senin sorunun .