Prensesannesi1104 bebeğim3 aylık kaç gündür mama içmiyor normalde 150 full içerdi şuan 30 bile zor içiyor dün akşam sabaha kadar kriz geçirdim kaç kere kalktım ağzını bile sürmedi sabaha kadar 50 cc içmiştir bu durumda olan var mı yoksa kızımın mı bişeyi var 😔😔
Umutveannesi Prensesannesi1104 mamanın tadına baktınız mı acaba bozulmuş olabilir mi? Farklı mama deneyin belki onu içer. Meme de emiyorsa belki siz doymadığını düşünüp mama veriyorsunuzdur ama meme yeterli gelmiştir belki. Gündüzleri huzursuz mu yani aç olsa çok ağlar diye düşünüyorum
nazliicank Prensesannesi1104 mamadan sıkılmış olabilir. 3.ayda birden mama yemeyı bıraktı bebegım farklı bir mama denedık hemen içti. Ayrıca ara sıra ıstahsızlık da olabılır atak donemlerınden. Bebegım 7 aylık bazen gunduzlerı 2 kereden fazla ıcmıyor sadece mamayla beslenmesıne ragmen. Ayrıca mama hıperaktıvıte yapmaz, zararı da yok. Bu anneler bunları nerden cıkarıyor hıc anlamıyorum. Baska bır mama baska bir biberon deneyın kenfınızı de hıc uzmeyın lutfen bebegınıze yansır. Biz aptamilden hippe gecmıstık 3.ayda
Sinem57 Prensesannesi1104 var canım kolik Bi bebek bnmki hipp organik combiotic kullanıyordum devamlı kusuyordu 4.bucuk aylik şakır şakır mama içen çocuk Bi anda mamasi azaldı biberonu reddediyordu dün mamayi değiştirdim bebelac gold aldim 150 cc içti ilk başta 120 yapmıştım mama bitince ağladı hatta
Aycamelegimm Aslında içmemesi daha iyiymiş mamalar hiperaktivite yapıyormuş mamanın olumsuz yan etkileri çokmuş bende artık kafaya takmıyorum . Ağızlarının tadlarını biliyorlar demek ki :)
Prensesannesi1104 Aycamelegimm ama sütüm yok ki sadece mama veriyorum doğduğundan beri ilk ay meme verdim kesildi böylede aç kalıyor ben kafayı yiyorum dün saat yediden beri bişey içmemiş
Prensesannesi1104 Umutveannesi yok mama yeni ben başlığı yanlış yazmışım ben meme vermiyorum sadece mama sütüm olsaydı takmazdım ama dünden beri içmiyor bi yudum
Prensesannesi1104 talula mamada sorun yok dünden önceki gün çok iyiydi hep düzenli bir şekilde içerdi ama dünden beri kesildi şimdi şırınga ile zorla içirdim midesine bişey girsin diye
Mrv-nil Bez durumu ne peki? Dolu dolu yapıyorsa doyuyo demektir ama en iyisi dr kontrolü belki bir rahatsızlığı var o iştahsızlık yapıyo olabilir
Prensesannesi1104 Mrv-nil günde bi kere kaka yapıyor iki gündür böyle daha önce böyle bi durum olmadı bugün bişey yapmadı yarında yapmazsa o zaman doktora gideceğim
Mrv-nil nazliicank bişeyi merak ediyorum 2,5 aylığız 3saatte 1 , 90 ya da 120 içiyor Kutu üstünde ayına göre cc artıyor biberon sayısı düşüyor Gerçekten öyle oluyor mu acaba? Siz kaç saatte 1 mama verdiniz ayı artınca süreler uzadı mı?
Prensesannesi1104 nazliicank evet ataktır diye umutlanıyorum inşallah biran önce geçer bugün onu şırınga ile zorla doyurdum midesine bieşy girsin diye hiç bi şekilde içmiyor kavga ediyor biberon ile olmadı yarın başka bir biberon deneyim sütüm yok zaten mamadan başka bi çaremde yok
Aycamelegimm nazliicank anneler nerden çıkarıyor bunu demişsin biz bi yerimizden çıkarmıyoruz canım 😁 bilim söylüyor , sen içinde ne olduğundan tam emin misin mama üreticisi misin sanki . Saçma sapan bilmiş bilmiş yazmışsın .
Prensesannesi1104 Sinem57 eğer bi kaç gün böyle devam ederse bende değiştireceğim normalde çok güzel düzenli içirdi 2 saate bi ama şimdi 10 saat geçse bile içmiyor bugün toplam içtiği 90 vardır bütün gün
Ozcecey Kızım 8 aylık 3aylıktan beri mama veriyorum. 3 Ay önce uyanıkken mama emmemeye başladı sadece uykuda içiyordu mecburen ek gıdaya başladık. Şimdi uykuda da mama emmiyor. Bazen büyük sırıngalarla veriyorum içiyor kaşıkla içiyor ama biberona koyunca bişi oluyor çocuğa. En son geçen gün y uçlu biberonla verdim içti ama delirtcek beni rahatlayacak. Ben de çaresizim tavsiyelere açığım
Prensesannesi1104 Ozcecey Aynı durum neden nasıl bi anda böyle oldu bende bilmiyorum iki gün öncesi çok iyidi çok güzel içiyordu bi anda değişti 😫
nazliicank Mrv-nil herkesın bebegı farklı oncelıkle. Benım bebegım 2.5 aylıkken daha fazla yıyordu. 6 aylık olana kadar biberonlarımız çok azalmadı açıkcası, 180 içerdi ama 3 saatte bir içerdi 6 aylıkken. 4-5 aylıkken 2-2.5 saatte 150 içerdi. Şuan 7 aylık bazen 3 bazen 4 saatte bır ıcıyor degısıyor genelde 180-200 içiyor. Buyudukce azalıyor bıberonlar, ama ayı buyuk olup az cc de ıcebılır
Sinem57 Prensesannesi1104 bnmki de Bi öğün 120 cc içiyorsa Bi öğün 150 cc içiyor anlamadim gitti Bi de kusmasi hala devam ediyor acaba reflu olabilir mi dedim bnd