Yasemin5 evett bende öyle düşünüyorum sürekli geçecek diyorum okul öncesi öğretmeniyim çevremde de genelde çocuklu arkadaşlarım var ve gerçekten 1 yaşından sonra daha da kolay herşey sürekli bize bağlı değiller tek başına oyun oynuyorlar yeme düzenleri dişleri çoğunluğu bitmiş oluyor sadece SABIR 😂❤️