Bence dördüncü atağı olabilir, bizimki uykudan uyanırken sürekli ağlayarak uyanıyor ,hatta uyanamıyor,bir mutlu bir ağlıyo büyüdüğünü hissettiriyor artık, eli sürekli ağzında bir şeyler ısırmaya çalışıyor salyası akıyor,sizdede varmı bunlar?aşı 1-2gün sürer,menenjit aşısı kadar ağır olduğunu düşünmüyorum bu aşıların.