Seydaaa5 7+25 . Artık 8 diyebiliriz ama kilosu 7200. Zayıf bı bebek maalesef anne sütü almıyor mama ile arası işte yaşayacak kadar içiyor o kadar.🙄 Ek gıda zaten hak getire 🤦🏻♀️ ben ne yapacağım bilmiyorum. Dış geliyor sanırım kulağını kasıyor sürekli eli ağzında , bı şeyler ısırmaya çalışıyor yoksa çok huysuz . Bı de hastalandi üstüne . Olan kilosu da gitti çok üzülüyorum. Her gören zayıf diyor zaten öyle ama sürekli duymak da üzüyor kimseyi görmek istemiyorum o dereceye geldim .