Olcayse Esmakiral benim Ebruidilboncuk benim oğlumda çok kusuyordu sağlıklı bbek kusar dediler 8. Aya geldik iyiyiz şukur
ybk2019 Azraemel ayyyyy aynen canım yaaa yemin ederim dün avm de emzirme odasında dua ettim allahım nolur kavga etmesin diye inşallah düzelirler
Azraemel ybk2019 inşallah canım inşallah evde çok bunalıyorum dışarı çıkmak istiyorum ama sonra vazgeçiyorum nasıl emer evde zor emiyo
Omma Azraemel ben de aynı durumdayım normal insan gibi kucağıma yatırıp huzurla emzirebilecek miyim diye düşünüyorum
Azraemel Omma evet aynı seyleri düşünüyoruz kader arkadaşım 😂inşallah bir gün biz de normal oluruz tez zamanda