ybk2019 ayy bende dua ediyorum normal bebekler gibi emsin oturayım dayanayım emzireyim ama yok 3 aylık olduk acıksa bile ağlıyo emmek istemiyo hoplaya zıplaya bazen uyuklayıp öyle veriyorum sakinleştirmeden vermeye çalışınca daha çok sinirleniyorlar umarım tez zamanda düzelirler çok zor evden çıkmaya korkuyorum dışarda emmez aç kalır diye