Bebegimveben1_ bak işte en büyük sorun o kafana takma emin ol geçecek lohusalık ah lohusalık hayatımda en zor dönemdi😂 çocuk emiyordu ağlıyordu bende diyordum doymuyor gazı oluyor uykusu oluyor alışmaya çalışıyor şimdi o kadar rahatım ki anlıyorsun hele yeni yeni ek gıdaya geçtik o kadar ragatmışki 😍 sende elinden geleni yap ama süt olsun diye üzülme o da olur ❤️ ben darıca da oturuyorum canım yakın olsak gelirdim 😍😍😍 moralini yüksek tut eşimde buradan aktardan almış ben çok memnun kaldım çaydan iyi de sütümü artırıtor inan hala içiyorum 😂 büyüdükçe bir emiyor 😂 anlatamam sana dakikada bitiriyor 😂😂😂