zeyn6 insallah canısı, benim psikolojimde yerlerde neler deniyorum ama süt olmuyor memede dursa uyukluyor almak istemiyor üzüyor beni ama bu şekilde beslemyede dewam edicem 6 ay benden 1 damla bile alsa onun sagligi icin yeterli, yeterki anne sütünden de alsin hep mamayla gitmesin, ilk bebegim mamayla büyüdü cok zorlandim bu bebegimi de emzirmek istiyorum, gece kalk mama yap bunlar cok zor