Deletedmom_875 Haftada 1 yıkıyorum hepsini. Cumartesi koyu renkliler, pazartesi beyazlar ve açık renkliler. Kızımın camasirlari duruma göre değişiyor.
Aden021222 Senorita afedersiniz donlara kadar ütü yapılıyor bizim evde bazen eşim yardımcı oluyor sağolsun ama çoğu zaman ben yapıyorum mecbur olarak eşimin de benim de giydiğimiz her şey ütü isteyen kıyafetler maalesef kızımda daha bebek ama artık onunkileri ütü yapmayacağım gerekmedikçe 😒
Senorita heymom__ evet hayallerimden biri, şuan bulaşık makinesi almak istiyorum bulaşık makinemde yok
Senorita antropologanne bende denedim sonuç fiyasko , ama günlükte bıktırcı oluyor o çamaşır astığım zımbırtı sürekli açık sürekli katla dolapa koy, dolapta karışıyor bir türlü tutturamıyorum demgeyi
Senorita Gayedenesintiler Gayedenesintiler Zaten hiç sevmem çamaşıra dair herhangi bir işi. Bu benim özetim🫨
Senorita BalkizimBaloglum2 ben akşam makineyi açıyorum yıkanıyor asıyorum sabaha kurumuş oluyor. Katlama sabaha kalıyor, yine akşam sepet doluyor doldur makinanın böylece bitmiyor
Senorita KayraVeAnnesi_06 valla bazen diyorum ne zaman boş göreceğim sepeti, boşaldı mı hop yine doluyor
KayraVeAnnesi_06 Senorita Aynen canım bizde de öyle birde 2 kişiyiz oğlumunkileri zaten ayrı yıkıyorum bitmiyor
Senorita Nursena0606 bizde öyleyiz yemeği yaptım mutlaka üstümü değişirim, geceki pijamamı kirliye atarlm kızım bende çok gün içinde üstünü ıslatır, yemeği döker. Eşim bize göre daha az giysi çıkarıyor evde olmadığı için herhalde😂
heymom__ Kaynana-elti-gorumce iyi bisey demek haksızlık olur 🌝 harika bisey bulaşık makinası kadar elzem bisey bence benim iş yükümü inanılmaz hafifletti
Lilybaby Senorita arkadaşlar su çok değerli artık makine tam dolmadan kıyafetler ve diğer şeyler iyice kirlenmeden yıkamamaya çalışın. Lütfen tasarruflu olalım yoksa içecek suyu bile zor bulacağız