Senorita Kızlar siz çamaşır işini nasıl yapıyorsunuz günlük mü, haftalık mı? Bir kere haftalık yaptım pert oldum yıka kurut bitmiyor. Günlük de uğraştırıcı oluyor en az 2 kere makine çalışıyor her gün. Bunun kolayı var mı
marscicegi Senorita günlük mecburen,haftalıkta kurutmasi falan baş belası oluyor ,bazen yatılı misafirim geldiğinde farzedinki iki gün makine calistiramadim diyelim ,çünkü kıyafeti kurutacak genişlikte balkonum yok misafir odamda kurtuttuymda misafir gelince kurutamayacagim için yikayamiyorum p iki gün bile bana 10 güne bedel oluyor sonrasinda durumu toparlamam 10 günümü alıyor:) günlükten vazgeçmeyin uğraştırıcı ols bile daha kolay
agacsizkoala Senorita dolsa da dolmasa da biriktirmeden yıkıyorum hergün bi tur döndürüyorum makineyi az olunca asması katlaması da kolay oluyor
Senorita agacsizkoala öyle valla ama bizde günde 2 kez bir kere benim eşimin ,bir kere kızımın kıyafetleri için açılıyor. 2 güne havlular için açıyorum, haftalık çarşaf battaniyeler için üst üste gelince bazen 5 6 kez çalıştırıyorum
Aden021222 Senorita haftalık yapıyorum makineyi boş çalıştırmamak için biriksin diye ama bende bitiyorum çamaşır ve ütüden nefret ediyorum 🙄😤
MavisimMavilendimm Senorita çamaşır yıkamak için gün hafta beliremiyorum ne zaman kirli kıyafet olursa atıp yıkarım makinede
heymom__ Senorita yaklaşık 2 ay öncesine kadar kabusumdu çamaşır yıkama işi.. kurutma makinesi aldım dünya varmış diyorum 1 günde bütün çamaşırları hallediyorum ve ütü işim %80 azaldı ve evin biten tozuda bonus oldu 🫶🏼 imkanınız varsa iyi kötü bir kurutma makinesi alın evin demirbaşı oluyor 😌
Senorita heymom__ evet hayallerimden biri, şuan bulaşık makinesi almak istiyorum bulaşık makinemde yok
herseySeninleguzel11 heymom__ Bende kurutma makinesi olmasına rağmen başa çıkamıyorum😂 çünkü her gün o makine doluyor, katla, ütüle, yerleştir bir sürü iş.
antropologanne Senorita Kolayı yok, bitmiyor asla 😂 Haftalık bir kez denedim, camasır günü yapıyordu arkadasim hadi dedim bende sana uyayım.Uymaz olaydım 😂 Artık baktım ki havlular gözde iki üc kalmis, kizimin sepeti dolmaya baslamis hic biriktirmeden hop atiyorum. Her hafta bir kerede mutfak esyalarimi yikiyorum. Ancak böyle yetisiyor.
Senorita antropologanne bende denedim sonuç fiyasko , ama günlükte bıktırcı oluyor o çamaşır astığım zımbırtı sürekli açık sürekli katla dolapa koy, dolapta karışıyor bir türlü tutturamıyorum demgeyi
Gayedenesintiler Senorita Günlük. Yıka, kurut, katla. Asla bekletmiyorum. Makineden çıktığı gibi kurutma makinesine ondanda çıktığı gibi katlayıp hemen yerlerine. Haftalık denedim katla katla bitmedi. Zaten hiç sevmem çamaşıra dair herhangi bir işi.
Senorita Gayedenesintiler Gayedenesintiler Zaten hiç sevmem çamaşıra dair herhangi bir işi. Bu benim özetim🫨
Seden Senorita bıktım ben bu döngüden ya asla başa cikilmiyo o canı cikasi sepet asla bosalmiyo 🥺🥺🥺 3 kisilik bi aileyiz nasil o kadar camasir oluyo 😵
BalkizimBaloglum2 Senorita ben camasir isini aksamlari yapiyorum 2 cocukdan sonra böylece gunduz çamaşır derdim olmuyor gün icinde
Senorita BalkizimBaloglum2 ben akşam makineyi açıyorum yıkanıyor asıyorum sabaha kurumuş oluyor. Katlama sabaha kalıyor, yine akşam sepet doluyor doldur makinanın böylece bitmiyor
Marianne Senorita her gün akşam işten gelince makinaya atarım. Eskide haftalık yıkardım, artık günlük yaparım, ütü gerekenleri ayırıyorum, cuma akşamı yada cumartesi sabahı ütü yaparım. Çamaşır serme, toplama, katlama işi eşimde.
Senorita KayraVeAnnesi_06 valla bazen diyorum ne zaman boş göreceğim sepeti, boşaldı mı hop yine doluyor
Nursena0606 Senorita Her gün çalışır makinem. O an ki çamaşır durumuna göre. Dün hem bizim hem oğlumun çamaşırlarını yıkattım. Akşam örtüleri yıkattım. Bugün beyazları yıkattım. Haftalık biriktiremem. Belli bir günüm de yok. Ben bile evde 2 kez bazen 3 kez üzerimi değiştiriyorum oğlum da öyle. Sürekli doludur sepet. 😄
Senorita Nursena0606 bizde öyleyiz yemeği yaptım mutlaka üstümü değişirim, geceki pijamamı kirliye atarlm kızım bende çok gün içinde üstünü ıslatır, yemeği döker. Eşim bize göre daha az giysi çıkarıyor evde olmadığı için herhalde😂