Minnacksevdack aslında sanırım doğru olan en azından 2 yaşına kadar çoçuklarımızı kendimiz yetiştirmemiz eğer maddi olarak idare edebilecek durumdaysak. Kayınvalidelerin potansiyeli ortada. Şımarık, pasif, eğitimden uzak, temelleri olursa ilerde okul döneminde, ergenliğin vs acısını yine biz çekeceğiz. Bir insan hayatında kaç kere çoçuk yetişiyor ortalama 2 olsun, çok kıymetli ve bir daha yerine gelmeyecek bu zamanlarında yanında olamamak duygusu da zor geliyor. Bir yandan da çalışan ve ekonomik özgürlüğü olan anne figürü de önemli. Okudum ettim bu kadar mıydı diyorum şuan ara verirsek ilerde işe başlamak daha da zor gelecek gibi. Çoçuğunu bakıcıya baktıran ve keşke bir yakınım olsa diyen anneler de dolu bazen abartıp nankörlük mü ediyorum en azından kendi canından güvenilir diyorum. Nasıl karar vereceğiz işin içinden çıkamıyorum.