Minnacksevdack 10 yıldır çalışıyorum, aşırı sosyalim 4.5 ay zor dayandım evde olmaya, maddi durumumda iyi çok şükür ama nereye kadar bebeğimizin yanında olucaz okula başlayana kadar ha şu da olsun ha bu da olsun, kendim için söylüyorum işe başladığıma çok memnunum, çalışma şartlarım baya iyi işim evime 10 dk, zayıfladım eski halime döndüm bu beni herşeye karşı motive ediyor. Bence güvenilir bakan varsa anne çalışmalı