Gokturk_ normal de 8 de kalkıyordu ay gectikce 9 , 9.30 , 10 bu sekilde devam etti kalkma saatleri tabi arada geceleri uyanıyor dis cıkarttıgında huysuz oldugunda bazı sabahlar onunda etkisi oluyor gec kalkmasına.Dediginizi deneyecegim ama çok sagolun 🥰