Elisam16 bende hemşireyim devlette , bu yıl bilgisayar mühendisliği için sınava hazırlanıyorum . Yani neden zor olsun ki ? Sağlık alanı sevilerek yapılması gereken bir iş . Uzun bi süre İstanbul’da çalıştım . Büyükşehirlerde çalışmak , işyükünün fazlalığı , mobbing , hasta yakınları açısından çok zor ama , küçük iller , ilçeler mis gibi . Hem ataması da kolay , insanlar bu sene 67 lerle falan atandı . Maaşı da idare ediyor.