Oelif balmom bizimki de 4. Ayın başından beri aynı. Gece uykusunda 6 saat aralıksız uyurdu ilk uykusunu. Şimdi çok sık uyanıyor. Atak döneminden heralde.
Oelif balmom bi ara bizim de sıktı. Her bezi kakalı oluyordu. Kakasında koku da vardı. Üşütmüş sanırım. Sonra biraz dikkat edince günde 1-2 defaya döndü.
balmom Oelif ya benim ki bronşit oldu antibiyotik ilaç falan kullandı ondan olabilir mi acaba şu an öksürüğü felan kalmadı ama
Oelif Yigitinannesi0312 ben de 40. Dakikada yanına gidip uykuya döndürüyorum bazen. Her zaman işe yaramıyor. Bazen dönüyor.
Keeeriman Oelif ya ben denedim bgun onu, iki kez yaptim. Yarim saat uyuyup musmutlu uyanirdi elleriyle oynar kahkahalar atardi ama uykuyu uzatinca ki 10 dakka fazladan uyutabildim- aglayarak uyaniyo. Benimki bu model heralde ya da ben beceremedim
Oelif balmom valla hiç bilmiyorum. Takip eden bi doktorunuz varsa sorun isterseniz. Sadece anne sütüyle besleniyorsa 3-4 kakalı bez normal diye biliyorum.