Sadeturkkahvesi yardımcı olmak istediniz biliyorum lakin bu gibi paylaşımlar ümit oluyo bizlere ama.sonuc alınmayınca hem hüsrana uğruyoruz hemde maddi yönden çöküntüye uğruyoruz para için insanlar bu gibi şeyler yazıp çiziyor malesef dünyanın parasindan çıktık lakin hiç bişe fayda vermedi sadece eğitim ile giz teması hala tam.kuramasada kuruyor konuşa bildi kızım.oda dört buçuk yaşında iki ay sonra beş yaş diyecek daha yeni yeni ikili kelime kuruyor anne bak su ver gibi ve okadar zorlu sınav verdim ki okullarda dahi istenmedi kızım oysa öyle.vuran kıran zorluk cikaranda biri değil kafası çok güzel çalışıyor neyi göstersen hemen yapar ama ah o rapor varya elimizde otizim raporu işte onu gören herkes disliyor okullar almadı en son çare cimere yazdık milli eğitim müdürü devreye girdi o yerleştirdi bir okula kaynaştırma öğrencisi üç sene kaynaştırma öğrencisi olarak devam edecek yaşıtları gibi değil çünkü onları bu üç senede anca yakalayabiliriz bellide yakalayamayacagiz sonuç ne olur bilinmez ama tek istediğim kizmin elinden egitimi alinmasin alınmasınki.ilerleye bilelim çok zorlu bir yolumuz var ama kızımın eğitimi için her daim arkasindayim başaracağız birşeyleri inşallah