Sadeturkkahvesi bir otimzli annesi olarak bunlara inanmayın lütfen evet otizim var ve asla ilaç ile tedavi edilmiyor ve bu bir hastalık DEĞİLDİR FARKLILIKTIR sadece ve sadece eğitim ile düzele bilen biseydir ve otizim belirtileri tamamen ortadan kalkmıyor çünkü otizimli olan çocukların aklı normal olanların gibi çalışmiyor onlar biseyi düz görüyorsa otizimliler çok daha farklı görüyor işte bu yüzdende farklıdırlar ve hiçbir otizmli çocuk bir biri ile aynı değildir her cocukda farklı belirtileri vardır herşeyi bir unit herşeyi araştırıyoruz ama inanki olmuyo tek çaresi eğitim ve ders ücretleri maalesef ki çok yüksek devletim verdiği ayda sekiz saatlik ders de yetmiyor bir ders seansı sadece 40 dakika o 40 dakika derse ise 350 lira ödüyoruz uvretli aldiriyorum bu ay artacakmis yine ders ücretleri bakalım ne olacak işimiz zaten çok zor birde ders ücretleri ile daha çok zorlaştırıyolar malesef