Ebeannepnar Evlammm memen terbiyelenmiş canım bebek emdikçe gelecek , terbiyenince oyle sertlik şişlik bitiyor, yumuşak olsada içi dolu merak etme :)
Ahanife Symnlrg bimde var ben ordan alıyorum Bimlere sorun ne zman geldiğini ona göre gidip alabilirsiniz hemen bitiveriyor
Melekveannesi Evlammm sütünüz azalmadı merak etmeyin sadece bebeğiniz büyüdüğü için arz talep durumuna göre ihtiyavı kadar üretiyor vücudunuz benimde sizin gibiydi kesilcek sandım ama hiçbir zaman mama kullanöadıö ilk 6 ay ve oğlumun kilosu hep 2 ay önden gitti sakin olun kuruyemiş tahin kuru börülce gibi süt yapıcı sağlıklı seyler tüketin kilosunuda düzenli takip edin iyi kilo alıyorsa göğsünğzdeki sütün miktarını fazla dert etmeyin bence
Ahanife Symnlrg işe yarıyor ben faydasını gördüm İstersen bardakla iç istersen kaseye kaşıkla ye canım Üstüne tarçın at yanında leblebiyle yiyebilirsin
Ahanife Symnlrg günün her öğüne ye canım özellikle gece yatarken daha çok etki ediyor İnşallah faydasını görürsün
Ahanife Symnlrg rica ederim yok yok öyle direk ben soğuk içmem önceden çıkartırım oda sıcaklığına getiririm ☺️
Ahanife Symnlrg bebeğinde küçük ya kuzum soğuktan karın ağrısı gaz yapabilir ben geçmesine rağmen gaz hala dolaptan yiyip içmem Bide üstüne ben bir çay kaşığı kimyon yutuyorum her ihtimalle karşı gaz vs olmasın diye sen de öyle yapabilirsin canım ☺️
SukranUras Evlammm bana bebek hemşiresi bebeğin 1 buçuk 2 aylıkken sütünde azalma olabilir ama iki üç hafta içinde tekrat artacak sakın emzirmeyi bırakma devam et demişti
Mom9 SukranUras şuan 55 günlük birden bire bende bu sorunu yaşamaya başladım ucu ucuna yetiyormuş gibi hissediyorum. Allaha şükür çişli kakalı bezi azalmadı ama bi göğüsümle savaş halinde hep. O yüzden tıkanır gibi oldu azaldığını düşündüm. Demek öyle bişey varmış
Asya-61 Sütünüzün azaldığını niye düşünüyorsunuz bebeğiniz doymuyor mu ? Yüksek ihtimalle göğüsleriniz terbiye oldu o yüzden öyle aslında süt var.
Symnlrg Ahanife ben de hiç dolaptan içmiyorum canım mikrodalgada ısıttım üstüne de tarçın attım 😊 şu anlık fark eden bir şey olmadı bakalım iki üç güne eder inşallah Allah razı olsun 💖
Symnlrg Ahanife kuzum gaz yapıyor mu? Ben de gaz oldu akşam da bulgur pilavı yemiştim bilemedim hangisi yaptı ama inşallah bebeğe geçmez
Ahanife Symnlrg dediğim gibi kızum 6 aylık hsz dönemini biz çok oldu atlatılı ben bi sıkıntı yaşamadım o konuda ama yinede her ihtimalle karşı kimyon yut kuzum