Zece1 umarım bu yorumumu herkes okur benimde bebeğimin gözünde çapaklanma vardı hem de doğduğundan beri doktorun önerdikleri çok işe yaramadı yaklaşık 6 7 aylıkken bir eczacı arkadaşımız bize terramycın nin göz için olan merhemini önerdi gece uyurken sürdüm 2 gece üst üste sabah gene akıtıyor ama 2 gün sonra geçti umarım sizde de işe yarar