Daha önce de yazmıştım. Kızım 14 aylık olacak. Öyle aşırı değil ama geçmiyor çapak. Sabahları göz pınarında biriken az çapak oluyor genelde. Ve açık havaya çıktığımızda sol gözü sulanıyor çapak oluşuyor. Masajla, damlayla, çayla, silmeyle geçmedi. Cuma günü doktor randevumuz var tekrar. Operasyon/işlem derse onaylamayı düşünüyoruz ama içim hiç rahat değil. Sonuçta narkoz alacak korkutuyor beni