ilyestaa Skechers çok rahat bı markaı. En usttekinin modelinin beyazindan almıştım . Ama şöyle bi kibar ayakkabı uretene kadar küsüm. Zaten ayaklarim 38 no. Hiç benlik değilmiş.
Birkullanici Noname21 1-3 numara güzel ama beyazın yoksa beyaz her şeye uyar evde mutlaka beyaz bi ayakkabı olmalı bence
Bebegimveben1_ Noname21 3. Görsel bence bütün kıyafetlerine uyar ben geöen yıl almıştım o tonda aldım bu yıl alacak olsam yine o tonlarda alacağım çünkü açık renk kıyafetede koyu renk kıyafetede çok güzel duruyor