Noname21 whitechocolatemochaa benimde aklım biraz omda ama acaba çok kaba bir ayakkabı mıdır diye düşünüyorum
Kuzeymommms Noname21 kesinlikle yeşil, bende farklı rengi var çok güzel duruyor kotlarla veya taytla herşeyle giyiyorum