Aass hiç sorma
Ben tam bir stokçuyum
Elimde iki paket 94 lü bir paket 72 li bir paket 92li bir paket 49 lu üç numara molfix kaldı 😀 3 ler taşırınca sleepy ve goon büyüklk hesabı yaptm
Goon sleepydende büyük die şimdi elimdeki iki paket sleepy kullanıp goona devam edicem
Ama molfixlwr kaldı valla
Satıcam onlarıda 😀