kubrasonmez16 Cisem_25 insanlarımız nedense alışamıyor böyle seylere oysa eskisen sırtlarına bağlayıp gezdirirlerdi bu biraz daha modern hali değil mi 😂
TugceArslan Nicole Ben de onu sordum @Defnosumveben adlı bayana. Öne doğru yapılmıyor o marka. Ama o şekilde kullanmş solomombaby i
Nicole TugceArslan aynen merakımdan girip baktım sitesine aynen şu yazıyor ;”SolomomBaby Ergonomik Kanguru sağlık açısından en uygun pozisyon olan bebeğin yüzünün taşıyan kişiye dönük olduğu pozisyonda kullanılmasını önerir.”
Defnosumveben TugceArslan doğru söylüyorsunuz dışa dönük kullanıma uygun değilmiş. Şimdi arayıp sordum sitesinde sadece önerilmez diyince öne daha ergonomik o yüzden kesin ifade kullanmadılar sandım neyse 2 kere taşıdım artık taşımam iyi oldu