[silindi] benim bebeğimde 2 hafta kaldı küvözde ilk testte bir kulağı geçemedi 1 hafta sonra tekrarlandı test geçti. 6 aylıkken tıp fakültesinde yaptırın dediler ama zorunlu falan diyen olmadı. Biz bebeğimiz çok iyi duyuyor bir de sık sık hasta olurdu, uykuda da sıkıntı yaşıyoruz diye götürmedik. Bilmiyorum bunları okuyunca üzüldüm bir problem yaşamaz inşallah. 22 aylık oldu bir sıkıntı yok çok şükür