Selamlar. Doğum zamanı bebim bir hafta yoğunbakımda kalmıştı. Çıkarken işitme testi yapıldı ve yoğunbakımda kalan bebekler için 6 aylıkken ayrıntılı işitme testi zorunlu, onu da yaptıracaksınız denilmişti. Daha önce bunu duyan veya yaptıran var mı? İstanbul’da sadi konukta yapılıyor ve gün bir buçuk yıl sonrasına veriliyormuş.