efeninannesi4207 anladım canım sagol bnd AC siyse alabilirim dicektim
Sinem57 malesef canım ya 😊
Nutrica 1 numara alerji maması var benim elimde de. İsteyenler yazabilir
🌼
🌼🌼
..
🌼🌼🌼
efeninannesi4207 deprem bölgesine yollayabilirsiniz satamazsaniz
superanne2 evet akımda oyle var zaten alan olmazsa
🤩🤩
🤔
🌼🌼🌼🌼
🤔🤔
🌼😊
🤍🌼