efeninannesi4207 İsteyene verebilirim oğlumun alerjisi yokmuş boşuna aldık hem de içmedi 2 kutusu elimizde kaldı hiç açılmadı 2024 tarih son kullanma
kasimonbes efeninannesi4207 fiyat belirtmeniz gerekiyor degerli annemiz ucretsiz gonderim ve yardimlasma suistimalden dolayi yasak 🌺
efeninannesi4207 nescafebagimlisi onu hiç bilmiyorum canım ya bilen birine sormak lazım bize alerjsii var diye aldırttılar aldık bir kutusunu içtikten sonra alerjisi olmadığını öğrendik elimde kaldı bunlarda
Bediaa Evolvıa rp1 mama alerjisi olan bebeklere veriliyor ve bu zaten devlet tarafından ücretsiz veriliyor siz neden parayla satıyorsunuz acaba kimse bu durumda olmak istemez madem bir iyilik yapıcaksınız ücretsiz gönderin size dua etsinler ☺️🤍
efeninannesi4207 Bediaa zaten orası öyle de herkez böyle diyor işte bende isterim ücretsiz vermeyi de ben parayla aldım ve onu satıp bebeğimin başka bir ihtiyacını karşılamak istiyorum. Kimse bilmeden böyle diyor işte ben parayla aldım parayla satıyorum ücretsiz veremem