Noname21 saclarinayildizdusmus ben kızım için doğduğundan beri yapıyorum kızımın her ayı için iki çeyrek şeklinde biriktiriyoruz 18 yaşına gelişte birşey yapmak isterse al bu senin diyeceğiz
Muhends_anne Balevlatm Ben almıyorum eşim ilgilendiği için borsayla ilgili bildiklerimi yazdım sadece
Sat_123 aysegultuna merhaba bende oyak yatırım dan hisse aldım eve hep kağıt geliyo kar zarar var bu ara biraz kaybettim galiba atsam müşteri portföyünü atsam açıklarmısınız