saclarinayildizdusmus yarısına altın yarısına dolar almanı önerebilirim tercih senin yinede. Ben yatırım konularında sepet mantığıyla hareket edilmesini doğru buluyorum ve her yatırım şeklinde uzun vadede olacağını bilip ona göre beklemelisiniz. Parayı unutmalısınız her ne aldıysanız. Elinizdeki meblağ nedir bilmiyorum ama fiziki altın taraftarıyım ben. Arada bir de böyle boşta param olursa ona da dolar almayı düşünüyorum mesela ama hiç olmuyor temel ihtiyaçlarından sıra gelmiyor. Ama genel olarak toplu parada ben cumhuriyet filan alırdım fiziki altın olarak. Yetmezse çeyrek oda yetmedi gram alırdım ama fiziki gram alma olayını bıraktım gram yerine dolar alırım birdaha ki sefere. Fiziki gram altında 22 ayarda bir gram başına çok işçilik düşülüyor. En güzeli en kötü çeyrek almak cumhuriyet filan almak.