Eslimebrar Merhaba , ben kelimelere biraz fazla takılan biriyim oldum olası atak haftamız kelimesi bana nahoştur. Çocuğun gelişimi vardır ve bu gelişim kendi seyrinde devam eder ama sanırım gelişimsel süreçte karşılaşılabilecek ihtimalleri size bildiriyor. Böyle bir uygulama mi bilgi verir misiniz on yargımi kırıyorum artık 😅