Tazeanne53 Sürekli resim video istiyorlar eşimden aynı şekilde. Her gün ama. Ve beğenmiyorlar eski bu diyorlar. Yakından olacak yeni olacak. Yani ne diyim enteresan bu insanlar. Ben de bozulurdum.
Bilinmeyenn34 Tazeanne53 hayır ben şunu da anlamıyorum ulan 8 ay öncesinde bu çocuk hayatında yoktu.zaten toplasan 1 ay gormemissindir çocuğu.nedir bu herşeyi ben bilirim halleri.istemiyorum kardeşim fotodan bile bisey çıkarıyorlar ya delirttiler beni.
Bilinmeyenn34 içimi döktüm nolur kusura bakmayin.esim ağzını açmaz ayıp etmişler dedi sustu. Içimde patlamıştı ki ulan dedim ben neden kanser olayım onlar olsun deyip püskürürdüm