Evrencakar Minniemouse12131415 zaten tercihim sezaryen doğum yapmaktı en başından beri. Kordonu boğazında 2 tur dolanmıştı bebeğimin. Haftam geldi doğum gerçekleşmeyince 39+7 de epidural sezaryen oldum. Hiçbir sıkıntı yaşamadım
arflby-0 Minniemouse12131415 benimde öyleydi ve hic donmedi tersti hep 37 hafta 2 günlükken dogum yaptim sancim tuttu doktor ters bebegin daha erken gelme ihtimali oldugunu söylemişti
Sinemince Minniemouse12131415 instagramda melike özsoyun bir hareketi vardı ters duran bebeği döndürmeyi sağlayan yorumlarında baya annenin fayda sağladığını okumuştum. Sizde deneyebilirsiniz bnce çok kolay bir hareket size ve bebeğinize asla zarar vermez
Asyaveannesi04 Minniemouse12131415 genel oldum ben kaç tane doktor ile görüştüysem tavsiye etmedi, epidural olan arkadaşlarım doğum sonrası bel ağrısı yaşadı bu da gözümü korkuttu