Şuan tekrar hamileyim. 37 haftalık olduk, bebeğim hala ters, dönmedi. Bu vakitten sonra döner mi bilmiyorum. Dönenler var diyorlar ama zaten çok az hareket ediyor bebeğim, ben çok üzülüyorum. Bi umut bekliyorum. Yaşayanlar var mı? 37den sonra bebeği dönen var mı?