Deletedmom_45 ben saç spreyini çilekli püskürtmeli kremini ve göz altı kapatıcısını aldım hiç birinden gram memnum kalmadım aldığım gibi duruyorlar paramada yazık oldu saç spreyini kullanıyorum bi oda kokusu güzel diye göz altı kapatıcısı berbat zaten rengi koyu gözaltı çizgilerine doluyor çilekli olanda kokusu ilaç gibi çok ağır , baktım böyle olunca rakibi nez demire şans verdim eşşek sütlü sabununu aleoveralı sabunu ve madeneed kremini aldım çok memnun kaldım hepsinden dilanın ürünlerini alınca maderice hediye mini pakette yollamışlardı yüzüme sürdüm kokusu okadar kötü ki uyuyamadım kalktım yıkadım yani Dilan’ı çok seviyorum sosyal medyadan severek takip ediyorum ama ürünleri hayal kırıklığı baya üzdü