Ben böle şeyler kullanmedim çok iyi reklam yapiyolar insanın alasi geliyor zaten hangi sabun olursa olsun yüzü kurutr ve sonrasında nemlendirmek ister benim ergenlikte alnında sivilcem olurdu annem dedi bildiğin hacı şakir sabun yani 😂yüzünü yıka sivilcelerin kurutur derdi harbiden kurutuyordu sonrsinda nemlendirici surerdum o gerginlik giderdi yani şunu söylemek gerekirse sabun alt tarafı hergun yüzünü yıka tertemiz olur zten bence tmel yani işlev aynı reklm iyi sadece benim fikrim bu🤗🌺