ikizmom_ canım bizde Sivas’a geldik bebek bezi için afadı aradım onlar 112 ara dedi onlar yurt müdürlüğü verecek dedi 10 tane bez alabildm bnde deprem olunca insanlar üzülüp acıyıp kendi imkanları ile yardımda bulundu şuan kurumlar o ona atiyo o ona atiyo ,orta hasarlı evimizi az hasara cevirmisler görsen harabe olms ev eşimin calistigi iş yeri yıkıldı şuan başımızı sokacak yer var ama sonrası için nasıl olacak bilmiyorum deprem bölgesinde evleri kontrol etmeyenlere hakkım helal değil onca insanin can kaybı üstüne üstlük ölmeyen insanların da çektiği..